جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 4 اردیبهشت 1400/ شماره 268
قیمت های جهانی؛ ترکیبی از کاهش و افزایش ، کاهش قیمت ها در بازار آزاد ، نیما به 23.100 تومان عقب نشینی کرد ، تکرار دلار صرافی ملی ، پایان هفته نفت با 66 دلار ، شاخص کل کانال 1 میلیون و 200 هزار واحد را از دست داد ، ...

قیمت های جهانی؛ ترکیبی از کاهش و افزایش

مطابق شنبه‌‌ها، امروز هم جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 22 آوریل 2021، در ویکی پلاست منتشر شد. بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، ABS، پلی استایرن معمولی و پلی استایرن مقاوم گروه های افزایشی و پ پ ها، سنگین تزریقی، سنگین بادی، سنگین فیلم و سبک فیلم نیز گروه هایی هستند که کاهشی بودند. گروه پی وی سی و پت بطری نسبت به هفته گذشته بدون تغییر بودند.

کاهش قیمت ها در بازار آزاد

قیمت های بازار امروز روندی کاهشی و یا بدون تغییر داشت به جر پت بطری. گروه‌های سنگین اکستروژن و سنگین فیلم بیشترین کاهش را نسبت به آخرین قیمت های هفته قبل، تجربه کردند. گروه پ پ ها نیز با کمی کاهش و یا بدون تغییر بودند. تنها گروه افزایشی امروز، پت‌های بطری بودند که 1000 تا 2000 تومان نسبت به قیمت های پنجشنبه افزایش یافتند.

نیما به 23.100 تومان عقب نشینی کرد

میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 23 هزار و 180 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 29 فروردین، به 59 تومان افزایش رسید. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، عقب نشینی میانگینِ روزانه به کانال 22 هزار تومان است. فردا یکشنبه، 5 اردیبهشت، پنجمین قیمت های پایه‌ی محصولات پتروشیمی، در حالی اعلام می شود که نیما تا امروز، 59 تومان افزایش داشته و روندی کاهشی دارد و قیمت های جهانی نیز عمدتا کاهشی هستند.

تکرار دلار صرافی ملی

صرافی بانک ملی امروز قیمت هر دلار را بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 23 هزار و 333 تومان اعلام کرد. اختلاف قیمت فروش دلار صرافی‌ها از ابتدای امسال تا امروز 627 تومان کاهش است. 

پایان هفته نفت با 66 دلار

معاملات نفت که هفته گذشته را با 66 دلار آغاز کرده بود، این هفته بین قیمت 64 تا 67 دلار نوسان داشت و روز جمعه در قیمت 66 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 66 دلار و 11 سنت.

شاخص کل کانال 1 میلیون و 200 هزار واحد را از دست داد

شاخص کل بازار سرمایه که هفته گذشته را کاهشی به پایان برد، امروز و اول هفته هم با 7 هزار و 711 واحد کاهش به 1 میلیون و 199 هزار عقب نشینی کرد و کانال 1 میلیون و 200 را از دست داد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟